BOOST: naar jezelf graag zien 

MINDSET

Hier is nog ruimte voor een korte omschrijving

BEWEGING

Hier is nog ruimte voor een korte omschrijving

VOEDING

Hier is nog ruimte voor een korte omschrijving

LEVENSSTIJL

Hier is nog ruimte voor een korte omschrijving

Van... 

  • Je weet wel wat je moet doen, maar slaagt er niet in om dit te realiseren 

  • Je hebt al verschillende diëten geprobeerd, maar komt telkens opnieuw weer bij

  • Je hebt weinig energie

  • Je wil wat kilootjes kwijt 

  • Je wordt meegesleept door de ratrace en hebt het gevoel dat je amper tijd hebt om te ademen? 

  • Je duikt regelmatig de snoepkast in wanneer je je niet goed voelt of weinig energie hebt. 

  • Je hebt last van eetbuien, emo-eten of overgewicht?

  • Je hebt ’s avonds een wijntje nodig om de stress van de dag los te laten

  • Je voelt je niet zo blij wanneer je in de spiegel kijkt

  • Je hebt geen tijd of energie om te sporten of vind sporten eigenlijk helemaal niet leuk

  • Je botst steeds weer op dezelfde patronen en slaagt er niet in om die te doorbreken 

  • Je gaat telkens opnieuw over je grenzen, neemt te veel hooi op je vork en negeert signalen van je lichaam (hoofdpijn, spijsverteringsproblemen…)? 

  • Je zorgt veel voor anderen, maar niet zo goed voor jezelf. Aan het eind van de dag blijft er geen tijd meer over om jezelf eens in de watten te leggen. 

  • Je hebt het idee dat het nooit zal lukken om echt te veranderen 

  • Je wil graag werken aan een gezonde levensstijl maar het lukt je maar niet

  • Je bent al de excuses moe en ben je echt bereid om je leven een andere wending te geven? 

Naar... 

  • Je hebt grip op je leven en maakt keuzes die je helpen om je mentaal en fysiek in topvorm te voelen. 

  • Je leert hoe je brein werkt zodat betere (eet)beslissingen kan nemen 

  • Je bereikt een gezond gewicht en kan dit behouden 

  • Emo-eten en eetbuien de baas worden. 

  • Je beleeft plezier aan bewegen 

  • Je ontwikkelt een gezonde levensstijl die werkt op lange termijn ipv een dieet? 

  • Je luistert naar je lichaam en wat je lichaam nodig heeft

  • Je doorbreekt de patronen waar je telkens in hervalt

  • Je geniet meer en ervaart meer evenwicht, meer rust en meer blijheid

  • Je maakt van jezelf een prioriteit om zo beter voor anderen te kunnen zorgen

  • Je ziet jezelf graag en voelt je blij als je in de spiegel kijkt

  • Je kan heel bewust genieten van eten

  • Al wil je je kinderen achter het behang plakken, je blijft rustig en verliest jezelf niet

  • Je kan zonder problemen de snoepkast passeren

  • Je geniet van die ochtendwandeling, zelfs regen kan je niet deren

….